Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Rubrik saknas

Av mamma1963 - 3 januari 2012 18:46

Då var det tisdagkväll igen..och snart är barnens jul-lov slut, en ny termin börjar, och innan man vet ordet av så

har de sommarlov... Men däremellan är det ju sportlov och påsklov.


Idag har jag jobbat till kl. 15.

Sen hem, elda lite i värmepannan, vi eldar en stund på em/kvällar, så sparar man lite på olja.

Den är nog så dyr ändå... :(


Sen fixade jag middag. Det blev fisk och potatismos ikväll.


Vad åt ni till middag då?

På torsdag är jag ledig, men jobbar sen i helgen.


Få se om det blir storm inatt igen... dom har ju tyvärr lovat det...

När man bor på en liten ö, så är man ju beroende av färjor  om man vill resa "lite längre".

Men jag skulle aldrig i mitt liv sätta mig på en färja om det är storm..Jag blir så lätt sjösjuk.

Och inte är det kul när det gungar heller.


Nu ska jag se på lite tv tillsammans med min man.

Sen blir det nog att krypa ner i sängen, jag börjar tidigt imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma1963 - 7 januari 2012 15:44

Äntligen har det kommit lite snö.. Det är som det vore lite ljusare ute nu. Men inte tror jag det blir långvarigt, blir säkert regn snart...pessimist som man är.. :) Har jobbat till kl 14.00 idag. Full fart på jobbet, men dagen gick fort. I...

Av mamma1963 - 5 januari 2012 20:47

Min familj består av min man och 3 barn. Den yngsta , vår dotter, hon är autistisk...med allt vad det innebär.. Hon är lika mycket älskad som sina andra syskon, men jag erkänner ju nog, att visst kan det vara extra jobbigt ibland, med utbrott, och ...

Av mamma1963 - 1 januari 2012 09:13

Jaha...då var det nytt år...Undrar vad det har med sig.. Bara att vänta och se!   Igårkväll var vi "bara" hemma..Vi åt biff och hasselbackspotatis till middag och drack ett gott vin. Sen var det tv och lite sällskapsspel fram till 23-tiden......

Av mamma1963 - 29 december 2011 08:54

Få se vad jag tycker om att blogga här... Jag hoppas själv att det blir kul.   Har tidigare bloggat på ett annat ställe...men kände mig inte riktigt "hemma där" , så efter ett tag lade jag ner bloggen där. Jag kommer att skriva om alldagliga sa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards